jag orkar inte mä er.

här sitter jag. hemma hos marty. hon har lagat lasange åt oss, jete gott.

jag ser ut som en uggla. magnus uggla. carolina af ugglas.

det här vart alldeles för flum.
idag har jag haft en otroligt psykiskt krävande dag. jätte dåligt har jag mått. nu är det dags att bara koncentrera mig på mig. inget annat runt omkring. bara jag.

jag sitter här och lyssnar på B-rudarna.. gabbis skratt ekar, de där skrattet skulle nog höras till månen om hon så ville. att skratta är det bästa som finns. marty står och diskar och pratar om att hon har sett någon kille som var så snygg att hon skulle kunna bli kär i honom på en kvart om han var trevlig (man måste lyssna till hennes underbara skogsdialekt för att uppskatta henne när hon pratar) och sandra sitter och beklagar sig över att hon blir förälskad så lätt..

det här med att bli förälskad är överskattat. jag tänker inte bli förälskad på väldigt lååååång tid har jag planerat. man kan ju slampa runt lite, men det här med att fästa sig vid någon eller hålla på att kära ner sig känns inte som min grej just nu. som sagt, jag ska koncentrera mig på mig själv. ingen annan. jag tänker inte bli beroende av någon annan. uuuuuuuuusch.

jag håller mig till mina brudar jag, dom kan man alltid lita på. martina underhåller mig med träning, sandra underhåller mig med musik och dylikt, och gabriela underhåller min barndom och lyckas ändå på något sätt komma med kloka råd. där har amanda och frida en del också. och alla mina fina vänner tillsammans, får mig att skratta och må bra. och den dagen jag träffar min framtida man, så ska han lyckas med detta själv, och uppfyller han inte dom kraven så är jag för bra för honom, då säger vi bara: hejdåhejdå!

imorgon har vi föreläsning med bästa lennart, min hemliga kärlek.. min favvo. my homeboy!

alltså.. någon dag ska jag spela in gabbis skratt så kommer ni förstå vad jag menar. hej månen! jag orkante

elmo var eskorterad ut ur en butik igår av polisen, hon hade blivit lite upprörd på han bakom disken, så han ringde polisen på henne. jag älskar't. som sagt, mina vänner underhåller mig gott och väl.

här blire då inga barn gjorda. hejdahejda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0