dove

JAAAA. madde åkte, jajajaj. jag är ju sån jävla nörd att jag kollar på 24/7. amanda blir arg på mig för att jag är så nördig. men avsnittet som dom kommer visa ikväll är så jäääävla kul! ungefär som total blackout, fyfan vad jag skratta igår när jag såg det. hohO!

anyho, har fått världens hosta. igår trodde jag att jag skulle dö. feber å skit. men då drog jag ner på waynes med mandy och käkade lite, sen blev det bättre. idag mår jag prima skinka, förutom hostan då. ikväll och hela dagen imorgon måste jag RÅ plugga till prov på torsdag. sen är det dags för nationella. iiii....
ska dra och jobba snart. orkar inte, vill inte. men.. jag får träffa min bästa madelene.

appropå madelene.. hon har en tvillingsyster som kallas för agge. agge har en blogg. som jag läser. agge har världens affrokrull. jag har lockigt hår. tjockt nå så jävulskt. och håröm är jag också. vilket resulterar i att jag inte gärna borstar håret. och när jag ska duscha så är det ett krig. jag har provat alla sorters dyra och billiga hårprodukter så att jag kan reda ut ohyran till hår. utan resultat. meeeen, då läste jag på agges blogg att hon har ungefär samma problem med sitt affro, och att hon hade köpt dove, intense repair. sååå, jag provade inpackningen. och voila, det gör inte ens ont att borsta håret. jag är såå lycklig!!! :D världens bästa ninja produkt för jobbigt tjockt hår. :)

nej, men här blir det inga barn gjorda. nu ska jag ta tag i livet, adjÖ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0