canasta, rosé, grillat och mamma&pappa <3

ha, ja vad gjorde jag på sista april? jag & min sambo.. satt hemma hos mina föräldrar och spelade kort till kl 2 på natten. haha, så kul hade vi. men, det va faktiskt mysigt. vi grillade, åt efterrätt, spelade kort och drack rosé.
appropå föräldrar, så pratade jag med din mamma idag frida! (jag riktar mig mycket till frida för att ja.. hon är den enda som läser min blogg.. ) haha!

jag ringde henne för jag ville ha tag på maria som hon jobbar med, och då fattade inte marris att det va jag, lotta, som ringde, så maria fick svara. väldigt passande att hon svarade när det va henne jag ville prata med, anyhow, sen ville marris prata med mig och då sa hon att hon längtar ihjääl sig tills du kommer hem. OCH JAG MED! :D

nu sitter jag ensamen hemma. bata är på "grabb bio".. lika med: alla grabbarna ska gå och se en grabb film. fast and the furious 5. massa action.. explosioner och bilar mixat i en ASBRA grabb film, jag är bitter nu. för jag fick inte följa med :(

idag har jag vart på stan med madde. vi har handlat, och lunchat.. sen övertalade jag hennes lillebror som är elektriker att han ska komma hem till oss och fixa lite :) bata tyckte att jag kunde betala honom i natura.. det är kärlek de.. men, det va mysigt att umgås lite med madde utanför jobbet, och umgås utan nått som inkluderar sprit!

på fredag ska batas lillebror ha sin lilla 18års fest hemma hos oss. jag + en massa 93:or. kan bli kul. ;P
nu ska jag fortsätta sitta här och vara bitter. jag har sett klart sabrina.. så, nu har jag inget att göra längre. så himla ledsen. måste hitta en ny serie. förhäxad kanske?! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0