omg

damn. jag vaknade nu.. finns absolut ingenting att äta hemma. och ingen snus. gud, jag orkar inte.

happ, igår drog vi iaf på himlabadet, och hoppades på att få va i relaxen och dricka och chilla. nej, men då är det fullt? jätte dåligt, men.. vi fick åka rutschkanor ist. det va ju kul. men, sen blev man ju så himla trött av att bada och springa i trappor hela tiden. så, vi drog och åt middag på MP, där vi aldrig ska äta igen. admir fick bacon på sitt kött, och albon vart less på vinet. haha!

vi drog hem till tuva och fortsatte festa där, sen kom nån kompis till bats och hämta oss också drog vi ner på stan, men väl nere så ångrade vi oss, så då ringde vi vio, också fick hon komma och hämta oss, och då åkte vi till sveriges största fjortisfest EVER. en kompis till b fyllde år, och hade hyrt nån liten krog i timrå. alltså, jag har aldrig varit med om något så patetiskt i hela mitt liv. små tjejer på 18 år (som såg ut som 14) som stod och dansade till justin timberlake och tyckte att dom va skitsnygga, också fanns det speglar på "dansgolvet", så alla brudar stod och kollade in sig själv i speglarna medans dom dansade. haha, detta va dock otroligt underhållande att titta på.

jag köpte två drinkar i "baren". 280 jävla spänn. vilket skämt?
en kille som har gått på höglunda va där, som då va största tönten.. har nu gått ner i vikt och blivit cool, och umgås med största luffarna. han slog bata på käften, så då skulle han såklart slå tillbaka. ett jävla liv blev det. hatar folk som slåss, hatar hatar hatar! så jävla töntigt.

aa, anyhow. sen drog vi till sibylla där abbe som hans OG gäng satt. drog hem sen, grovdäckade och ja. nu sitter jag här. bata är på jobbet, och jag orkar inte röra mig nånstans. trots att jag måste. har hela min väska i albon&admirs bil. har min bil hos amanda. det finns ingen mat i kylskåpet.. osv osv osv..... UUUÄ!

jaja. cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0