min tråkiga vardag. min tristess

jag har fått nån slags press på mig. satt och konverserade.. eller snarare chattade med frida. hon vill att jag ska uppa min blogg 5 ggr om dagen, hon vill att jag ska skriva om min tristess och om hur bata blandar diverse olika ingredienser på sina mackor och småkakor. ha!
så, om vi börjar med det sistnämnda.. så har jag märkt att det här med att blanda saker ligger i släkten, och speciellt kaviar.

albrim, batas lillebror. va lite småhungrig igårkväll efter dagens big brother avsnitt (eller som amanda så coolt och rutinerat säger; "BB"). han skulle äta korv med bröd. mm.. gott tänkte jag. aa, fast. nej! han har inte ketchup och senap som normala människor. han har ketchup, hamburgedressing OCH kaviar. varför denna kaviar jämt!? ett mysterium. allt annat än gott. fyfan. kräks av bara tanken.

ja, i lördags satt jag & amanda, plus minus några till..och prata om att vi ska hitta på saker. då kommer amanda med den briljanta idén att vi ska lägga en tusenlapp var, köpa en skruttig bil.. åka ut i skogen och köra sönder den. jag citerar: "det vore ju skit kul!" haha. va? mm, jo kanske det.

idag har jag vart ute och joggat i timrå med bata. sen drog han och spelade innebandy med grabbarna.. då fick jag gå själv, hela 500 meter. och då är jag så nojig och paranoid, så när det kommer en bil med två invandrare i, så blir jag skitskraj och ringer upp bata och är nära till gråt. fördomsfullt.. kanssseeeee.... men, till mitt försvar så stannade dom precis där jag gick, klev ur bilen.. och när jag vände så satt dom sig i bilen igen, och cirkulerade jättesakta brevid där jag gick. OCH bata har skrämt skiten ur mig. han har sagt att det är skit skumma männsikor som bor i timrå. och jag tror honom. det är sanning. kolla bara på den där dåren som höll sina barn i gisslan och skulle skjuta dom och sig själv för några veckor sen. det va timrå det.

på torsdag får jag nycklarna iaf. då blire flytt för hela slanten. emma och amanda tycker att jag ska bjuda dom på lunch för att dom hjälper mig att flytta. det kan jag väl kanske gå med på! :P

nej, nu ska jag lägga mig brevid bata som ligger på soffan och tjurar och muttrar av nån anledning.

PUSS TILL DIG FRIDA! <3

Kommentarer
Postat av: frida

aah PUSS till dig lottis.

dein blogg borjar likna nagon typ av loggbok for varan relation. GILLA



mer kaviar at folket!!!!!

2011-03-29 @ 04:02:45
URL: http://fluda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0