kärleken övervinner allt.

nu sitter jag här.. och gråter floder. fyfan!

jag har tittat på den arga snickaren, där dom gjorde om ett hus till ett äldre par. och gubben, som såg exakt ut som jultomten, började tok grina när han fick se resultatet. när gamla gubbar gråter, så skulle jag kunna dö. fyfan, vad gulligt det är. jag vill bara krama om honom och gråta tillsammans med honom. fina fina man! och hans fru och han hade sånt fint förhållande. och vad mysigt det är när man ser äldre människor som fortfarande håller handen när dom är ute och går, eller håller om varandra när dom sitter på en bänk. så vill jag också ha det med min själsfrände när jag blir gammal. det är sååååååååå fint!

ville bara säga det.

och, att det är så jävla dyrt med lampor. jag ska ha två lampor i vardagsrumsfönstret. 1800 kr, för två LAMPOR! är det ett skämt!? alla lampor kostar typ så mycket.... iaf dom som ska se ut som jag vill. jaja! sånt e livet som anita linblom skulle ha sagt.

cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0