JUNI! den andra...

okej. jag får inte sluta blogga för min älskade svenska/spanjorska/chilenska far far away vän! frida. hon som kommer hem i JUNI! :D

ja, idag är det en stressvecka nå så jävulskt. idag måste jag dra till skolan och göra ett helvetes prov som jag inte kommer ha en siffra rätt på. sen dra iväg å jobba, för madde lillgumman min, har magsjuka. eller hon är frisk, men hon envisas med att "man får inte jobba förrän 48 timmar efter att man har kräkts, annars kan man smitta, det säger min mamma..." hahah. gullmadde! ja, sen jobbar jag till 22.. och där tog den dagen slut. kul. jobba imorgon, packa köpa soffa ondsag, packa torsdag, jobba fredag, LEDIG LÖRDAG SÖNDAG! då snackade jag och mandy om att dra på himlabadets relax och typ dricka sprit och bli allmänt odrägliga! det gillas!

sitter och dricker min frukost nu, och insåg att damn. jag har fan bråttom alltså. ska hinna tanka, ta ut en peng, lämna kortet till bata som jobbar, och åka till skolan. plus, jag måste byta om. vet inte riktigt hur jag tänkte när jag klädde på mig, ser ut som en säck, eller en hund. måste göra nått åt det här förskräckliga jag har på huvudet som kallas hår tror jag.

nej, dags att skrida till verket. KOMVUX, HERE I COME! hejdåhejdå!

Kommentarer
Postat av: frida

tack for hyllningen,

vilken ara! <3

men tycker fortfarande att du e kass pa att uppdatera..



alskar dig dock anda..

2011-03-24 @ 17:01:03
URL: http://fluda.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0