jaha, och?

hua, jag kan inte blogga. jag ger upp! kommer inte på vad jag ska skriva. kanske ska skriva om mina effektiva dagar. jobbade i helgen, en sån där helvetes helg då jag jobbar 35 timmar på tre dagar. också kollade jag på kameran när jag satt i kassan, och fick ångeeeest! fyfan.. väger jag 250 kg eller? nej, jag tror att jag väger mer. fy helvetes jävla skit!

så.. nu är det ändring.. grov deffa! har vart och tränat en timme nu på kvällen. streetdance. så jävla kul! sen ska jag testa zumba också. hah!

bashkim är försvunnen. och jag undrar vart han är. jag bad honom att städa, gjorde han det? nej. han kommer väl hem snart. men jag får lite ångest, för jag har fortfarande lite svårt att lita på honom. jag jobbar på det dock. och de åsikter ni har om mitt beslut kan ni behålla för er själv, för jag har inte bett om dom. jag ångrar hellre att jag kämpade än att ångra att jag inte gjorde det. jag visst, jag kanske är naiv, blåögd, dum, blåst.. blablabla. men jag anser inte det. kärleken är blind. och jag har knappast vart guds ängel heller. så det jämnar ut sig liksom. vi har det jävligt bra han & jag. han är oerhört snäll och givmild. och jag älskar honom. så snälla va tyst om era dumma, äckliga åsikter. i don't care! mitt liv, mina val.. och jag får lära mig av mina misstag! om det nu visar sig vara ett misstag! :) älta älta älta... tralalallala

va på stan idag efter komvux. träffade newman! fan vad längesen man såg det ansiktet. det va härligt att få kramas lite med hennes otroligt stora bröst iaf! :P

nu är det bara tre veckor kvar tills vi flyttar. känns som att jag har sagt tre veckor nu i en evighet. jag vill bort från timrå nu nu nu nu nu NU!!!

va ut förra lördagen. med alla mina tjejer och grabbar, plus brudarna från jobbet. marris är så jävla rolig. "jag äääälskar dig lotta, du är en sååån bra medarbetare.. " jamen dåså! sen skulle jag och bata gå in på oscar eftersom att vi hamnade på efterkälken.. hmm.. men, då skulle vi gå in på oscar. sjukt lång kö.. då skulle vi se om vi kunde gå in på listan som tina hade skrivit på. nej, det hade hon inte alls det. så, med svansen mellan benen traskade vi bort till fisktorget där vio kom och hämtade oss.

nu ska jag ta mig ett varmt bad, sen en kopp te. sen mysa sönder med mannen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0