i-landsproblem

men gud vad frustrerande. jag får aldrig min lönespecifiktaion. vi skulle ha fått dom igår. jag är ju så jävla nyfiken på hur mycket jag kommer få. jag vill ha den nu!

och. jag kommer inte ihåg kortnumret på min helex kort, och det kortet har jag lyckats tappa bort :S så, nu kan jag inte boka min zumba :( fuck this shit. också mensvärk på det. PLUS, att lampan i badrummet inte funkar, och jag orkar inte byta den. så, nu får jag sminka mig i mörkret. idag var det tydligen klagodagen. i-lands problem. jag ska tänka på de stackars offren i japan, så är nog inte mina problem så relevanta.



bjuder på lite bilder ist.



att hoppa in i en soptunna tyckte jag va en bra idé. jag luktade oerhört gott sen. men vi hade kul. ;P

amanda ligger på mitt badrumsgolv och är ganska bakis. haha! det va ju golvvärme iaf!


jag lite bakis. glamouröst armband.


gatufesten, nått år. jag va blond iaf. hjälp :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0