fighting gravity

jag får ångest när jag försover mig. usch vad jag hatar det. skulle ju ha vart på lektion imorse. men jag vaknade nu! ja, jag får gå på en senare lektion helt enkelt. är så jävla less på komvux nu så jag kräks. snart så är jag klar.

http://www.youtube.com/watch?v=30bynXyKbCo

det går inte att lägga ut videon, men kolla in det här klippet. sååå jävla coolt! älskar folk som dansar på alla möjliga sätt! :P

där hittade jag ett annat klipp. dock inte samma nummer. finalnumret. det här är så coolt. dags att dra till skolan. sen jobb heeeela helgen. ska träna ikväll också.

Kommentarer
Postat av: frida

NEJ nu blir jag lite rädd när jag läste nånstans att du funderar på att sluta blogga! GÖR INTE DEE!!! dör lite varenda gång jag tittar in här. antingen av sorg för att du inte uppdaterat på något som känns som ÅR eller av garv för att du har det! LOVE YOU min älskade vän och känner mig litt närmare dig varenda gång jag läser, om man får vara en sån neeeerd, OCH DE FÅR MAN! puss. ses snart! JUNI!! <3

2011-03-21 @ 04:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0