8 dagar kvar. it's the final countdown.

ja, jag är tydligen kass på att uppdatera. superkass. jag instämmer.

idag har det iaf hänt. jag skrev på papprerna... lika med, jag är skyldig banken en massa pengar nu. men å andra sidan så får jag en jättefin lägenhet :D åh vad jag längtar till inflyttningsfesten! haha, och åka ut och handla en massa grejer.

igår va jag och mannen och handlade soffa, soffbord, lampor och säng. skitbra, skitkul osv..
vi har packat ner det mesta. vi har rensat garderoben. 11 säckar med kläder som ska slängas. där kan vi snacka rensning. haha. bashkims kläder va det absolut värsta. vafan har grabben haft på sig för kläder? en glittrig skjorta (som han förövrigt sparade................................), små jeans som det är en massa pjofs på. märken, glitter, häftiga pirater, nå coola siffror som inte har nån funktion. ja, ni vet. hideous, anskrämligt. usch usch usch. tur att jag kom in i hans liv så det blir lite ändring på klädfronten.
sen måste jag återigen berätta om när han skulle ta sig lite fika häromkvällen. jag är så otroligt fascinerad av hur man kan äta sånna blandningar. en smörgås.. med, kalkonsalami, vedrökt karré (gris, förövrigt. jävla låtsas muslim), ja vedrökt karré smakar ungefär som rökt sik om ni ätit det nångång. det är alltså fisk. ja, sen på detta hade han majonäs, OCH kalles kaviar. finner inga ord, förutom en massa: KRÄKS! USCH! HELVETE! VAFAN!? VA?! BLÄ! osv osv. så, nu har jag hånat klart.

elak jag är som hela tiden skriver så, om fina fina bashkim. men, det är väl en del av hans udda charm. jag älskar ju honom, dock inte hans andedräkt efter att han har ätit dessa härliga blandningar. får lite flashbacks av SFGF, gymnasietid, intagning. hm. nej, men sån är han liksom.  förlåt hjärtat. du vet ju att jag älskarrej ändå.

ja, nu fattas bara adressändring. idag tog jag mig tid åt amanda. vi drack kaffe och surrade. det va skönt att prata lite. skratta tillsammans och skratta åt andra människor. :)

har inte så mycket mer att komma med. skolan rullar på, jobbet rullar på. imorgon blir det det sistnämnda. 7-18.15. = sova typ nu! sömn är viktigt för mig. annars kan jag inte leva.

so long!




fina tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0