södermalmsfjortisarna i all ära :)

det tog ju en jävla tid för det där mobil-inlägget att läggas upp.
jaja.

FRIDA HAR KOMMIT HEM!!! pratade nyss med henne i tha phone. hon har sovit hos sin kusin nemo inatt.......

anyhooo, så har den senaste veckan bara vart så jävla bra på alla sätt.. först i torsdags så hade vi reunion med vår förening från gymnasiet, SFGF.. träffade alla gamla brudar och det va så kul. vart askalas och skämde ut mig.
fredags kom frudolf hem, så då vart det ju ett litet glas också, och samma i lördags.

men på lördag dag så åkte jag frida och marris ut på fläsian och solade järnet. hej&hå, vilken bränd kropp man kan få..

igår, så hade frida lagat chilenskt mat, och bjudit hem alla oss gamla södermalmsfjorskor. fjortis-frida var där, skr0llan, frost, linen, cilia, jayhanna, mini-frost och lilla jag då! :) om jag ska översätta till något som inte är lika internt så va frida, amanda, ida, lina, cicci, johanna, emma och jag där.
höglunda va tider det. det kommer fortfarande fram människor till mig på krogen och påstår att dom är rädd för mig, varför vet jag inte, men vi va tydligen vääääldigt elaka mot folk. hemskt. men jag kan inte förstå, att hur hemska vi än va mot folk, så är vi alla fortfarande vänner, efter 10 år tillsammans, och vi sitter hemma hos frida, äter chilensk mat, dricker vin, skrattar tillsammans och beundras över linas fina barn (hon hade bara med sig minsta bebisen igår.) :P och bara njuter av varandras sällskap... trots att en av oss har bott i chile/barcelona i 3 år, en annan är tvåbarns morsa, en tredje bodde i oslo och drar nu till sthlm.. osv osv. jag blir så nostalgisk av alltihop att jag måste nog gråta en skvätt.

det var iaf en väldans trevlig middag med alla mina fjorsker igen, det enda som saknades va lite "walk of life" med dire straits, timmy pettersson och hans bil. eller lite sector seven7- don't follow the stream. dååå hade man vart på G. sen hade kvällen varit fulländad.

ikväll blir det återigen en trevlig kväll, denna gång hemma hos holmers. på lördag firar vi att jag har levt i snart 22 år. då kommer lina också! PUSS!













adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0