uppis

jaha. det va inte igår. vad har hänt? igår så regnade det, jättemycket. och blixtrade, och åskade. asmysigt! jag och karln tände ljus, hällde upp lite vin och låg i soffan och myste. :)

jag har vart dödssjuk. jag har ju vart sjuk tillochfrån i typ 1 mån. haft en hosta som aldrig har velat försvinna, sen i onsdags så va jag och bata ute och åt, och då kände jag mig fett dålig. fick ont i halsen och grejer. åkte till doktorn som tog en massa prover, jag hade halsfluss. också tog dom sänkan på mig, för att kolla om jag hade nån infektion i kroppen, dom mäter blodkropparna på nått vänster. den ska iaf helst ligga på noll, men inte över fem. min låg på 62. eh ja! men nu äter jag penicillin, och mår lite bättre. dock fortf int i halsen. och jag har fått nån slags ögoninflammation. min chef tror att jag har fått klamydia i ögat.....

i lördags var jag iaf på cirkus. såå jävla kul! mådde dock så pass dåligt att jag inte klarade av att stanna under hela föreställningen. men, första timmen va kul. vi har ju sån här western union på jobbet så man kan skicka och hämta pengar utomlands. och då hjälpte jag och madde en kille med det och han jobbade på cirkus, och som tack så fick vi gratisbiljetter.

det bästa som har hänt under veckan måste ju ändå vara att jag är klar med MATEMATIK B! äntligen, äntligen, äntligen!!! som jag har hållt på. jag tror det är tredje eller fjärde gången. första gången så gick det ju rätt bra, men då flyttade jag ju till barcelona, andra gången vart jag ju typ kär eller va det va... men nu, nu ni! är jag klar. jag har fått mitt betyg och det är klart. så, universitetet, here i come!! :D

nu ska jag åka iväg till skönsmohuset och snarra lite med bossen om sommarens jobb. sen åka iväg till amanda en sväng.
ikväll ska vi hem till fam kryeziu som jag inte har träffat på år och dar, känns det som. batas lillebror skrev nyss ett sms. "lever du flicka?" så, ja. det är väl dags att visa att jag lever.

goooddaaaaay folks! :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0