you gave precious life to me sister, so now i live my life for you sister.

inatt har jag drömt. gud vad jag har drömt. att jag va i australien med min syster.. vi åkte båt och tittade på delfiner. min fina, älskade storasyster. du är så saknad. måste åka till graven och hälsa på. och hälsa på mormor och morfar som ligger i graven brevid. alldeles för längesen jag var där. det är något jag måste göra.

jag ska jobba idag. känner mig så jävla less på jobbet nu, fyfan! hur ska jag orka med detta? hur ska jag orka jobba tills jag fyller 65? jag har fel jobb. när jag utbildar mig, så gör jag något jag vill. jag är uppväxt med och lärd, att utbildning är vitkigt. alla i min släkt har utbildat sig. titta på¨moster som sitter i riksdagen, hur coolt är det liksom! :) pappa jurist, mamma lärare.. haha, nu kändes det som.. "pappa kines, mamma japan, stackars lilla barn"

nu ska jag borsta tänderna och torka håret.

igår när bashkim kom hem från jobbet hade han med sig gotta och ett litet kort där han hade skrivit "jag älskar dig, du är bäst" . min fina fina bashkim. har aldrig varit med en människa som får mig att skratta så mycket som han. och när han kör sina små danser, han dansar och springer omkring och lallar på. haha! lilleman! <3

puss!


B:s favorit låt, som han gärna dansar till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0