allvarligt?! alla rätt..

jag fick alla rätt på mitt MATTE prov.. fatta! alla rätt!! jag har ALDRIG fått mer än typ 1 rätt på ett matte prov i hela mitt liv, eller jo okej. klarade ju matte A, men det va för att jag va så "speciell" sa min lärare.. konstigt..

och då måste man ju fundera, vad beror då detta på? jag har alltid inbillat mig eller trott att jag är sämst på matte, alltså, att det bara är så.. och tänkt.. ja, men jag är en språkmänniska. för språk är något jag behärskar väldigt bra.

och så fort jag tog studenten så började jag plugga matte b, men då flyttade jag till Barcelona, så då sket jag i det och sen har jag försökt hoppa på den här kursen igen och igen, och jag tror det är fjärde gången jag gör det nu, och nu är jag så motiverad att klara den här skiten. för det är inte kul, och jag måste ha den här kursen för att bli behörig i allt jag vill komma in på.

men, åter till frågan, vad beror detta på? jo, min motivation finns ju äntligen där, och det blir ju såklart roligare när man klarar sig igenom med så bra resultat. men jag tror främst att det har med lärarna att göra. jag har haft såå kassa mattelärare genom åren, och nu har jag en underbar lärare, som bryr sig och engagerar sig. så, finally säger bara jag! jag är ju förfan matte smart nu! jag fattar vad jag gör, och får alla rätt! jag kan bara inte inse det.

ja nog om det där nu. igååår, fick jag ÄNTLIGEN träffa carrvan, vi har inte setts sen.... ja, långt innan jag drog till thailand. vi hade så mycket och prata om! vi satt och bara pratade i 5 timmar. det va skönt och mysigt. sen skulle jag åka och surra lite med mandy, men när jag satt mig i bilen och skulle ringa henne insåg jag att min mobil va död, hade inte en aning om hur länge den hade vart det, så det va bara att pallra sig till timrå...

snart flyttar vi. har sagt det förr, men jag säger det igen. jag längtar så jäääääävla mycket.

gud vad jag hatar tv-shop reklam. jag hatar det.. "köp den här otroliga ab circle pro blablabla.. inte för 1000 kr, inte för 900.. utan för bara 899 :- (det är 900 spänn idioter).. tjejer.. hur skulle det kännas att äntligen våga gå i bikini på sommaren, killar.. tänk er att ha självförtroendet att ta av sig tröjan utan att skämmas..."

allvarligt? jag blir irriterad. orkar inte ens kommentera det. jag säger bara, sluta banta. träna, ät hälsosamt och lev livet!

ikväll.. då blir det utgång! med errkan och madeläään! min första lediga söndag på tre veckor, har inte sovit såhär länge på länge.. haha! ser fram emot ikväll iaf, har jag gjort länge. hoppas min förväntingar inte är för höga bara!

nu ska jag slänga i mig lite fil och banan! :) good day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0