kellogs cornflakes

det här med att borsta håret är verkligen inte min grej. jag är ju nå så jävulskt håröm, så därför struntar jag i det. en människa tappar ca 100 hårstrån om dagen, och när man inte borstar håret, så resulterar det i att när jag väl borstar håret så tappar jag alla mina 100 hårstrån, också har jag kanske inte borstat håret på 3 dar, lika med 300 hårstrån. det jag vill komma fram till är att det ligger då hår överallt, vilket är äckligt. jätte äckligt. så nu har jag bestämt mig för att börja borsta håret.

idag är det fredag. och helg. jag får dock inte va ledig. eller jo, på söndag! på söndag ska jag sova exakt heeela dagen, utan att ha dåligt samvete över det. sen ska jag gå ut, med favvo tjejerna på ica. det blir trevlans.

måste sätta mig i bilen och köra in mot jobbet snart, känns sådär. när jag sitter i kassan använder jag fel arm för att knappa in varorna, så nu har jag fått nån jävla nerv i kläm.. min första arbetsskada... yeeeeey!

bashkim sitter och försöker mata mig med sin frukost... som alltid består av samma sak, i samma skål. en fifa, fotbolls skål, som han fyller med mjölk och kellogs cornflakes, till detta dricker han alltid te, i sin kellogs cornflakes mugg, aldrig nån annan mugg än denna. han är en nörd.

nej, dags att dra till jobbet och dra på mig lite fler arbetsskador. hooo, det här kommer bli en seeeg dag!

farväl, adjöö, hejdåhejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0