new.

jag startar en ny blogg, en nystart liksom. med rätt efternamn dessutom! :)

jaha.. hade inte så mycket att komma med idag. har jobbat, fikat med mandy och pluggat!
jag och bata ska ha en hel dag tillsammans imorgon, eller iaf fram till halv sex, för då ska jag gå och träna. har ångest för att jag inte har tränat på typ 1 och en halv mån. usch usch usch. man mår så mycket bättre när man tränar. man är gladare, man får inte lika ont överallt, och som jag som har problem med ryggen och astma.. allt blir bara bättre.

jag ska börja mitt nya liv imorgon. sen jag och bata flyttade ihop så ha sambo kilon bara stigit, både på han och mig. så nu får det fan bli nån ändring. dags att ta tag i livet. börja äta hälsosammare och träna. thats the shit, jag är taggad som faaan!

dock, så har jag noll karaktär, jag kommer hålla på och va flitig i typ två veckor och sen ge upp. men jag får inte, jag hatar att ha den känslan i kroppen som jag har nu! hatar hatar hatar!

en annan sak som jag hatar, det är brudar med stora bröst, som springer omkring och visar dom hela tiden. alltså, inge fel med att älska sina bröst och vilja visa upp dom. men vart finns mystiken? skulle jag ha stora pattar, så skulle jag för det första inte klä mig i nån liten klänning med årets urringning och sen hålla in magen och ut med brösten så det ser ut som att jag inte kan andas. det sexigaste som finns är väl när en tjej har jeans, en shysst t-shirt och ett par as fierca klackar till. ja, alla är olika (och tur är väl det.. känns som att jag har sagt det förr) men enligt mig så är det fett fult när man flaschar sådär och man ser lite white trash ut. osmakligt! det känns lite anna nicole smith, och aa. uuujäääÄ!

det är transformers på tv:n, megan fox är väl sexig? lite smink, brun och fräknig och sexy ass mama till kropp.. mm-mmm-mmm.. henne skulle jag inte tveka å ligga med.




kolla in beoynce på mitten bilden, way hot! less is more säger bara jag!









Kommentarer
Postat av: Filmblaskan.se

Schysst blogg! Passa på att besöka en helt nystartad filmhemsida! http://www.filmblaskan.se/

2011-02-03 @ 00:05:33
URL: http://www.filmblaskan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0