jag heter lotta och vet inte vad punkt eller kommatecken är därför skriver jag bara allt i en enda lång mening

happ nu sitter jag på jobbet och har precis ätit lunch jag är trött och seg och vill inte jobba nå mer nu men man måste väl jag är iaf mätt och belåten och har precis stoppat in en prilla nu känns det bra sen ikväll blir det hem och stupa i sängen för jag börjar jobba 10 imorgon igen

alltså, visst är det jobbigt med människor som inte skriver med punkt, komma-tecken eller nånting annat. det går ju knappt att läsa vad de försöker få fram. nu när jag läser igenom det jag skrev längst upp så får jag huvudvärk. det värsta jag vet, det absolut värsta, är människor som inte kan stava eller simma. ok, om de är ordblind eller är dyslektiker, men andra människor. som stavar väl som vell.. nej.. så får man bara inte skriva! oxå..haha va? nej nej nej! nu skriver jag iofs inte heller korrekt, med tanke på att jag typ aldrig använder en stor bokstav, men det har bara med lathet att göra. ska skriva korrekt från och med NU! Och det här med att simma, alla måste kunna simma. Bashkims kusin, han kan inte simma? Men varför? Hur svårt kan det vara att lära sig? Spelar väl ingen roll om man bor i Kosovo eller Sverige, (okej, det finns inte hav i kosovo) men åk till en pool, lägg dig i vattnet och lär dig!

Vi har en praktikant på jobbet, jätte trevlig kille som är lika gammal som mig. Den stackaren bor i kramfors, eller ja.. har bott. Förstår verkligen inte hur man kan bo där? Hur man frivilligt kan välja att bosätta sig i en stad som kramfors? Är det ens en stad? Nej, en byhåla. ö-vik förstår jag mig inte heller på, det känns bara så meningslöst, och människorna som bor där känns meningslösa.. Jag är väl för inrutad i lilla sundsvall, som för den delen inte heller är nått och bo i.

Nu ska jag slänga ner mig i soffan de sista 20 minuterna av min rast, sen ut och jobba för kung och fosterland. Tror jag ska terrorisera Erika lite idag, eller göra något oväntat. Har en sådan dag idag!

Jamen dåså, vilket jävla grov rurr! hejdåhejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0