det är mer inspirerande med ett ägg och en korv..

ikväll har vi vart på allstar och kollat champions leauge. jag är ju inte ett dugg intresserad av fotboll. några personer som springer omkring som yra höns och jagar en boll, för att sen sparka på den. det där är ett mysterium för mig. men, jag låtsas tycka om fotboll, för det är tydligen coolt när tjejer låtsas vara sport-intresserade. 
så, när barca gjorde 1-0 så måste jag säga att david villa va offside. lät det bra? jag lät grymt intresserad. eller hur? haha! ironi är kul! det va iaf trevligt med trevligt sällskap. jag satt mest och pratade med henke, som påstår att man kan förtids-pensionera sig, men ändå jobba 100 % och få ut pension ändå? låter högst osannolikt, så då gav han upp med att fortsätta lura mig och drog en rolig historia om en korv och ett stekt ägg som ligger i en stekpanna, då säger ägget, damn. va varmt det va här, då reser sig korven upp och säger; "hjälp! ett talande ägg.." hmm, jag sa att det va samma historia som med muffinsen som satt i en ugn. (den enda muffinsen säger, gud vad varmt det är här, då säger den andra, hjälp en talande muffins. ) och då tyckte han att hans historia var bättre.. "för det är mer inspirerande med ett ägg och en korv.." hahha. va?!

nästa vecka ska iaf jag och mr b köpa soffa.

jag är sååå trött, att jag inte har ett skit att komma med.

pratade med min fina och försvunna vän frida högbergarn på telefon i måndags. vi pratade i en hel timme. jag ringde och störde henne i hennes alla hjärtans dag firande. men vi har inte pratat på typ 1 år. så det kändes mer relevant att prata med mig. tyckte jag. hon jobbar iaf som journalist på aftonbladet, på klick. min duktiga älskade lilla vän. jag ska åka och hälsa på henne i sthlm snaaaarT! jag längtar. då ska jag bo hos henne, och passa på att hälsa på fanny som typ bor granne med henne.

nu ska jag sova! naten e mir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0