eh ja? konstigt inlägg från min sida.

så jävla oskönt att jag har övergivit bloggen. har inte haft nån lust liksom..

har faktiskt inte alls nått kul att komma med. jag ska drs iväg och jobba lite snart.

jag har köpt lite böcker till skolan. och nästa lördag ska jag&bata ha nån liten drink-kväll med tapas för nära&kära hemma hos oss! :)

jag har funderat lite på dom här människorna som njut-bajsar. jag förstår mig inte på det. sitta och bajsa i en timme och läsa en tidning. det är väl lite äckligt att sitta där i sin egen skit och njuta?? gör det du ska och gå därifrån sen.

ja, det va ju en jättekonstig tanke av mig.. men så är det.

astråkigt inlägg... astråkiga jag! har man tid att fundera på folk som njut-bajsar så har man väl alldeles för mkt fritid?

har iaf fått umgås med frida.h som jag inte har träffat på 2 år. för att hon bor i sthlm.. ska åka till sthlm btw. och hälsa på släkt och vänner.

nej. men. hej. då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0