jag och mitt hjärta!

ja, nu sitter man här. alldeles för tidigt på en lördag. varför? jo, det ska jag berätta.

igår, så tyckte min älskade sambo först och främst att det va en otroligt god idé att åka och bada med sina vänner kl 23.30 på natten. nån hade en flickvän som jobbade nånstans som hade nyckel till poolen. han kommer hem kl 02.00, och vi somnar inte förrän 04.00 då vi ligger och kollar på serier.... imorse klockan 09.00 är det nån som står och hets-ringer på dörren. (jag kanske ska nämna att bashkim tog min bil igår..)
då när han ska parkera så fanns det inga lediga parkeringsplatser under skylten "besökande", och hans bil står ju på våran hyrda parkering. så han ställer sig på nån annans parkering. resultatet = arga grannar som hysteriskt ringer på dörrklockan en lördags-morgon, vilket resulterar i att jag bli arg för att de väcker mig, och för att bata är så jävla dum som inte tänker, så jag skickar ner honom att flytta bilen, sen när han kommer upp ska han gå och lägga sig igen, trots att han börjar jobba om 30 min, och bli arg på mig för att jag startar datorn, för det STÖR honom!?!?
(läs nu igenom detta som att jag berättar allt utan att ta en andningspaus)

dessutom.. så ligger han och fiser (på vår nya VITA soffa) och, jag vill ju säga att, jag har aldrig, då menar jag ALDRIG i hela mitt liv, känt någon sådan äcklig doft komma från en annan männsika. det är det absolut värsta.......
han är så attraktiv och jag är så attraherad av honom just nu.

nu är han arg för att han inte fick sova dom där extra två minuterna innan klockan ringde... "jävla fitt, hormänniskor som inte låter mig få min sömn. jag säger bara stackars kunder idag, för när jag inte får sova, blir jag på dåligt humör!!!" men, ursäkta, är du född igår eller? spädbarn blir på dåligt humör när dom inte får sova, du är en vuxen man, DEAL WITH IT!! dessutom är det bara ditt fel.

så, nu ska jag give him a kiss goodbye, så kanske han blir lite glad! härligt uppfriskande såhär på en lördagsmorgon. idag måste jag städa, och pappa envisas med att vi ska åka och köpa nya tallrikar. ba å gö som han säg.


nu är han helt plötsligt jätteglad och står och sjunger i badrummet. schizzzoooooo!

hej! här följer lite bilder på när han i ren protest kliver upp och klär på sig och stormar ut. det värsta hände dock nyss. vi står i hallen och ska pussa på varandra, då han släpper en tyst, smygande äggmök. hans respons blir: "hahah, det där kallar jag fan äggmök, thats the ägg to the mök. hejdå gumman..."


hejdå. love you! så länge vi båda andas! puss

Kommentarer
Postat av: en besviken frida!

EEHH va hande med det daghliga uppdaterandet som du utlovade? kanns som man har vantat nagra dar nu

(SNARK)





2011-04-21 @ 18:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0