that time of month

fick ett jätte konstigt samtal precis.
erika på jobbet ringer och säger:

"hej, jättesnabbt. en kund kom in på jobbet och sa att du känner någon josephine som har en stege som du vill ha, som hon ska sälja nu...."

eeeeh, va?! utveckla lite tack, för just nu förstår jag N A D A.

ja, tydligen. min barndomsvän jomman hade en jättefin gammal vit trästege i sitt rum, som hon hade kläder på, och lite ljus och så vidare. och den stegen ska hon tydligen sälja nu, och då kom hennes mamma in på jobbet och sa det. jaja, jättekonstigt ändå. haha.

nu, är vi inne i den tid i månaden när alla räkningar kommer. och jag får fan krupp på dethär. och plus att vi är nyinflyttade så får man en massa "du-är-nyinflyttad-räkningar" av nån anledning. man borde få pengar ist... "välkommen, här får du en nyinflyttad-present. 1 miljon.." woho! det skulle va nått. alla dessa kanaler.. 1536 kr.. jamen dåså. bata ringde och sa upp alla kanaler på en gång när vi fick fakturan. feeetttt dyyyyrt. så, nu ska vi jävlas med att skicka tillbaka boxern, sladdar, modem. uuuä! aldrig kan det vara enkelt. nu ska han ha nån jävla dreambox ist. jag har beslutat mig för att inte ens lägga mig i litegrann.

imorgon ska jag ha folk här hemma, så jag måste städa. ork! och städa bilen, utvändigt och invändigt. den är lika skitig som alltid. plus byta till sommardäck. jag som ska sälja bilen. men röda faran förtjänar lite uppmärksamhet och kärlek.

mamma och pappa va här i förrgår och lagade middag och drack vin. också när pappa skulle ta ut maten ur ugnen så slant han med handen, och fick hela det asvarma fatet på handen, och sen landade fatet på tallrikarna jag hade ställt fram för att duka med. och tallrikarna gick sönder. alltså, jag har aldrig sett min pappa få så dåligt samvete... över att råka göra sönder två tallrikar. ojojoj. det är fula ikea tallrikar för 5 kr st ungefär. men nu jävlas han med att kompensera upp och gå och köpa några as dyra tallrikar på cervera ist. sluta upp nu! lill älskade pappsen. han fick jätteont i sin brännskadade hand, men brydde sig mer om tallrikarna.

animal planet visar nu ett program om spökdjur. dom är släkt med lemuren med mycket mindre. sååå jävla söta med otroligt läskiga djur. (animal planet är vårt absoluta favoritprogram btw.. nördigt jag vet.)



såå jävla läskig på första bilden, men tänk er på dom andra. så jävla söta. jag dog lite inombords nu. haha, tänk dig att möta en sånt där hysteriskt spökdjur mitt i natten när du är ute på en promenad. jag skulle bajsa på mig. dock väldigt osannolikt att stöta på en sådan på väg hem från krogen i sundsvall. men kanske... det är ju typ madagaskar djur. ii! nu ska jag sluta skriva.

PUSS

Kommentarer
Postat av: din trogne lasare.

alltsa.

att du avslutade med den dar menulen eller vad de nu kallas de sma rackarna! JAG DOR! ar overtrott och orkar inte forestalla mig dig "stota pa ett sant litet spokdjur pa vag hem fran krogen" (???) garvar ihjal mig har av bara tanken. haha VA? och du kande att jomman var konstig over stegen.



ALSKAR DIG min lilla mongis!

langtar sa mkt efter dig.

/F

2011-04-16 @ 06:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0