internet

äntligen har JAG fixat internet. går inte att kommunicera med bata, då han har beställt en massa fotbolls-kanaler. nu är det viasat fotboll, manchester-chelsea som gäller. så, jag har suttit och fipplat själv, och fixat internet. man är väl för smart.

så jävla ledsen att jag missar big brother. min absoluta favorit program. haha, jag älskar christian. så jävla miss-anpassad, efterbliven och helt underbar. han passar verkligen inte in, och han bara är. love him. älskar sonia också, dock är hon så jävla lik en psykbrud som är helt besatt och jättekär i bata, hon höll på som fan och jiddra i höstas, jättekul! haha, men jag diggar henne. inte psyk-bruden alltså, (inte så mycket att digga där...), utan sonia!


hade nyss ett givande samtal med fanny, fast lite ledsamt. hon kanske inte kan komma på min inflyttningsfest. och jag blir såå himla ledsen om hon inte kan komma. då tänker jag lägga mig i ett hörn och gråta, floder! usch, hemska tanke!

nej, nu blev jag på riktigt ledsen. nu ska jag göra nått tusen ggr vettigare än detta! tack&hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0