out of the ordinary

alltså, jag ska nu erkänna något, som ingen får kommentera om någonsin.
jag är hooked, på en serie från 90-talet, man kan ju inte göra annat än att älska the 90's. sabrina, tonårshäxan. såå jävla bra serie, as töntig serie, men så jävla underhållande.

nu, såg jag sista avsnittet på säsong 6 (har för övrigt plöjt igenom 6 säsonger på 1 vecka...) och avsnittet på säsong sju har inte laddat klart än, och jag är sååå lesss. är hemma och är sjuk, och har liksom inget att göra nu när jag inte kan se sabrina. haha! SABRINI.... as kul! as bra! fabolus!

ja, igår.. så insåg jag att det är sista april idag. vartfan tog tiden vägen? jag trodde typ att sista april inte var förrän typ om en månad, minst... så, ja! vafan gör man? jag har inte planerat nått. jag orkar typ inte ens bry mig. helst skulle jag bara vilja vara hemma hela kvällen och kolla på sabrina. men, det går ju inte. och att grilla nånstans känns ju så kliché. det gör man ju jämt. jag vill göra nått out of the ordinary. men vad finns i sundsvall som är out of the ordinary liksom? kanske gå på pipeline, det är out of the ordinary för mig. men gud så tråkigt. pipeline liksom, vad är det?

tänk vad skönt det vore om man va liten, och kunde gå på hotspace igen, med alla sina tjejkompisar, och röka innan vi kom in, så att linus och alla andra skulle känna att vi luktade rök, för det va coolt att lukta rök. hahahha-. skönt att man kan tänka tillbaka och inse vad patetisk man va och faktiskt skratta åt det.

nej, det tåls att tänka på. what to do, what to do? kanske anordna ett as stor sista april fest hemma hos oss? vilka kommer komma? amanda typ... jag har inga andra kompisar, förutom frida, och hon är 22 timmar härifrån med flyg. så.. hon hinner ju inte komma. och vem vill förresten sitta i en lägenhet på sista? man ska va i en stuga... bli aspackad och sova på en gummidrake som cicci gjorde, eller springa omkring i kohagen med en ficklampa och skrika "L A P D, whats your name, and what do you do?!?! " oj, vad internt och nostalgiskt det blev. dessutom va inte det där på sista, det va på amanda 15 års dag, då hon så passande fick en rosa truckerkeps som vi så fyndigt hade skrivit "byxmyndig" på. gulligt. jätte gulligt. verkligen.

ha, nej. jag skulle vilja sätta mig i en bil, med mina vänner. köra långt långt bort, tills vi hittar ett mysigt ställe att slå oss ner på. sen bor där för alltid. och bara ha det bra tillsammans med dom jag älskar mest. frida, det är bäst att du sätter dig på det där planet hem nu så du inte missar roadtrippen.

vi får se vad vi gör. det visar sig. och det löser sig, sa kärringa som sket i vasken. hej hopp!

Kommentarer
Postat av: F.

ah mitt alaksade lilla hjartebarn vad jag saknar dig nuda.

du ska se att ni hittar pa na kul, pipeline later vall spannande?



haha nejmen vafan!

du far vanta tills jag kommer, da kommer jag med allt roligt. dvs mig sjalv.. in person!



och sabrina ager, inget att skammas over heller. extra kul ar ju den talande katten! hahah.



LUV!

2011-05-01 @ 06:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0