L G H

nu har vi äntligen fått till det i lägenheten. det är lite sladdar som ska gömmas och nån ljusstake som ska upp på väggen. annars så är det klart. så skönt. jag tänkte lägga ut lite bilder så ni får se, då främst till frida.. som är så långt bort! :)

igår var det girls night out, vi va först hemma hos oss och drack vin och surrade. sen drog vi på oscar. sjukt längsen man va ut. det va iaf trevligt.

jag har faktikst ärligt talat inte så mycket att komma med. igår skulle jag köpa blommor på en butik, och tjejen i kassan kollade på mig så konstigt, och efter ett tag sa hon, "ursäkta, jag måste få fråga, har du haft en syster som hette johanna?". "eeh, ja..." 
"men gud, jag trodde nästan att det va hon som gick in i butiken, ni är sååå himla lika varandra. jag och johanna gick i samma klass på högstadiet.."

osv osv. det va lite jobbigt faktiskt, att bli påmind om att man en gång har haft en storasyster. men kul också ju att hon tyckte att vi va så lika!

det har inte hänt så mycket i mitt liv. astråkigt. jobbar, äter sover, skiter.. också har vi flyttat på det. otroligt tråkigt.
nu ska jag äta middag hemma hos batas föräldrar. men det finns bara pasoul, som är nån äcklig bönsoppa, så jag får nog koka makaroner eller nått dylikt istället. bata ska väl ha kaviar i sin pasoul.... mmmm!


kök köket.




vardagsrum.




sovrum.


hall.



badrum.


ja. så ser det ut och vi stormtrivs. :) ska byta ut lite kuddar i sovrummet och få in lite färg och piffa lite. men man måste väl "bo in sig" först!

time to do nått vettigt. good day folks!

Kommentarer
Postat av: fridz

hahah "bata ska väl ha kaviar i sin pasoul.... mmmm!" så jävla less!



ps!

så fint har ni det!!! piffa lite du så tar jag på mig rollen att 'bo in mig' när jag kommer!



luv!



2011-04-10 @ 18:17:03
URL: http://fluda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0